Mysza

Strona serwisu GoRepair już działa. Zgłaszanie usterek jeszcze nigdy nie było tak proste!

Jest nowoczesna, responsywna i mimo prostoty - pełna ciekawych funkcji! Mowa o stronie WWW, jaką nasza agencja zaprojektowała dla GoRepair - firmy naprawiającej laptopy, smartfony i tablety. Co ją wyróżnia?

Przed stroną zostało postawionych kilka celów. Strona miała umożliwiać zgłoszenie usterki sprzętu poprzez łatwy w obsłudze formularz, dawać możliwość uzyskania natychmiastowej wyceny naprawy usterki, przejrzyście i przyjaźnie prezentować ofertę serwisową firmy GoRepair oraz ułatwiać pozyskanie klientów.

Całość miała być zintegrowana z systemem obsługi zgłoszeń, z którego korzysta nasz Klient oraz z Salesmanago - systemem do automatyzacji marketingu. Burza mózgów zrobiona w naszej agencji pozwoliła nam błyskawicznie uzyskać najlepsze pomysły, podzielić się pracą i przystąpić do działania. Stało za nami solidne doświadczenie oraz otwartość na naukę.

Helixo CMS w służbie GoRepair

Sercem strony uczyniliśmy nasz autorski system Helixo CMS - to dzięki niemu Klient może administrować stroną bez konieczności posiadania wiedzy technicznej. Wszystko dzięki intuicyjności i prostemu w obsłudze panelowi.

Logowanie do Helixo

Dzięki Helixo strona jest też należycie chroniona przed atakami i stabilna, łatwa w edycji oraz otwarta na rozbudowę w przyszłości (przeczytajcie na naszym blogu, jakie jeszcze plusy ma Helixo).

Intuicyjne zgłaszanie usterki

Jednym z najważniejszych elementów strony uczyniliśmy formularz zgłoszenia usterki sprzętu. Chcieliśmy, aby był intuicyjny i prosty w obsłudze, zachęcał do dokonania zgłoszenia i nie pozostawiał miejsca na żadne wątpliwości. Dlatego Użytkownik jest prowadzony do celu krok po kroku.

Zgłaszanie usterkiOddaliśmy ponadto do dyspozycji Użytkowników listy rozwijane, w których wybierają oni konkretne informacje dotyczące ich sprzętu i zaistniałego problemu. Wszystkie wątpliwości, jakie mogą się w tym procesie pojawić, zostały wyjaśnione na specjalnie przygotowanej stronie z instrukcją, do dyspozycji użytkowników jest również rozbudowana sekcja z najczęstszymi pytaniami i odpowiedziami na nie. Od wysłania zgłoszenia dzieli użytkownika kilka kliknięć, a cały proces zajmie nie więcej, niż kilka minut.

Stały dostęp do informacji o postępie naprawy

Jednym z największych priorytetów projektowanego przez Oxido procesu zgłaszania usterki uczyniliśmy stały dostęp użytkowników do informacji. Jeśli Klient zdecyduje się na założenie konta, otrzyma  dostęp do listy napraw sprzętu oraz statusów naprawy poszczególnych urządzeń.

Panuje tu jednak pełna dowolność - jeśli użytkownik nie ma ochoty zakładać konta, może zgłosić usterkę bez tego.

Natychmiastowa wycena naprawy

Ciekawą i przydatną funkcjonalnością zaimplementowaną na stronie jest kreator obliczania ceny naprawy usterki. Klient, po wybraniu sprzętu i wskazaniu usterki, jest od razu informowany o cenie naprawy.

W sytuacji, kiedy wycena nie jest możliwa (np. ze względu na fakt zgłaszania kilku usterek lub zaistnienie usterki nietypowej, której nie ma na liście), Klient jest informowany, jest mu także oferowany kontakt ze strony pracownika GoRepair, który przygotuje wycenę.

Czytelnie na każdym urządzeniu

Strona posiada także blog prezentujący specjalistyczną wiedzę, porady z zakresu profilaktyki sprzętu oraz ciekawostki ze świata IT. Jest w pełni responsywna i dostosowuje się do urządzeń o różnych rozdzielczościach, zachowując czytelność i pełnię funkcjonalności.

Responsywna strona GoRepair

Jesteśmy dumni z naszego dzieła, Klient także jest z niego zadowolony. Strona spełnia wszystkie cele, które zostały przed nią postawione: umożliwia bezproblemowe zbieranie zgłoszeń od klientów, którym następnie pozwala śledzić status napraw. Cieszymy się, że mogliśmy dorzucić naszą cegiełkę do upraszczania życia!

Długofalowa współpraca

Nasze firmy nawiązały długoterminową współpracę. Oxido będzie odpowiedzialne za wszystkie działania marketingowe GoRepair. Wiele z nich już jest prowadzonych: jesteśmy autorami nazwy marki, identyfikacji wizualnej, zajęliśmy się także prowadzeniem facebookowego profilu marki oraz pozycjonowaniem strony w sieci.

Jesteśmy pewni, że dzięki tym działaniom marka ugruntuje swoją pozycję na rynku oraz w świadomości Klientów!

Dodaj komentarz

Dodajesz odpowiedź do komentarza:

Twój komentarz zostanie opublikowany po zatwierdzeniu go przez moderatora. Dokładamy starań, by nastąpiło to najdalej następnego dnia roboczego. Więcej informacji w regulaminie.

Z góry dziękujemy za Twoją opinię!